dissabte, 26 de maig del 2007

Perfilant....

Doncs aquests dies he fet poca cosa però tinc una excusa molt bona..... estava malalt.

Demà espero estar al 100% i tornar a l'atac.

Que he fet de nou?

  • Doncs ara l'aplicació és i18n compatible, en llenguatge planer, que suporta uns quants idiomes, de moment:
  • Anglès
  • Català
  • Castellà
Tants els menús de l'OpenOffice com els de l'extensió estan traduits (excepte els que m'hagi descuidat :P)

Com ho suporta? Doncs de manera molt cutre res de gettext() ni coses per l'estil, si algú mira el codi que no s'espanti!!!!

  • També he arreglat uns quants bug's que mostraven per pantalla merdereta.....
  • He afegit al XSL unes directives per a que m'ignori les TOC's dels documents i..... crec que això és tot.

Demà em centraré en la importació dels documents de manera correcta si no tinc gaire febre....

Queda pendent fer la acta de la última reunió.

I pel dilluns+dimarts toca fer el supermanual d'usuari de tot aquest merderum, buffff!!!!

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici